راهنمای خرید گردنبند منشور معروف به سنگ آمیتیس

 

قبل از راهنمای خرید گردنبند منشور معروف به سنگ آمیتیس بهتر است مقدمه ای را بیان کنیم. همیشه ما برای خرید زیورآلات چه برای خودمان و چه برای هدیه و کادویی یکی از مواردی که به آن توجه می کنیم رنگ آن زیورآلات هست که آیا با لباسمان ست می شود یا نه. چرا که فلسفه خرید زیورآلات زیبایی و چشم نوازی آنهاست.

 

شخصی را تصور کنید که هر تکه از لباسی که پوشیده است و همچنین هر تکه از اکسسوری های زینتی و زیورآلاتی که برای خود استفاده کرده است هرکدام یک رنگ متفاوت داشته باشد این نوع انتخاب پوشش بنظر من نه تنها زیبایی و چشم نوازی نخواهد داشت بلکه موجب انزجار و به زبان عامیانه چندش آور خواهد بود. البته انسانها در انتخاب نوع پوشش آزاد هستند هر شکلی که به نظرشان درست است را انتخاب کنند ولی انتخاب نوع پوشش یک فرد نشان دهنده روحیات درونی و حالات روانی او می باشد.

 

با این مقدمه سراغ گردنبند منشور می رویم. گردنبند منشور باتوجه به نظم طبیعی و زاویه بندی با هارمونی خاص و زیبایی که دارد امروزه جزو زیورآلاتی با قیمت مناسب و ارزان قیمت است که از استقبال بالایی روبرو شده است. این مدل آویز می تواند از جنس های مختلفی از قبیل سنگ طبیعی و یا سنگ مصنوعی ساخته شده باشد. البته تنوع رنگی در آویز منشور با سنگ مصنوعی بسیار بیشتر از سنگ طبیعی است. و همین رنگبندی بالایی که برای این سنگ آویز وجود دارد باعث می شود که بتوانیم رنگی که مرتبط با نوع پوشش و رنگ آن می باشد را انتخاب کنیم.

 

در بسیاری از سایتها و فروشگاههای زیورآلات از این گردنبند بعنوان نماد خوشبختی از بین برنده خشم و اضطراب و اندوه ضد جادو و امواج منفی متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش تسکین سردرد درمان بی خوابی تقویت مجراهای تنفسی و مغز و موها و سیستم ایمنی متعادل کردن و شفای همه چاکراها کاهش مشکلات ناشی از مصرف الکل دارای اثر تسکین دهنده استفاده جهت مدیتیشن کمک به کنترل افکار منفی برای کمک به بهبود تمرکز تقویت سیستم ایمنی و همچنین تقویت و توسعه شهود یاد شده است که با توجه به اینکه این مجموعه دانش مشخصی در این باره ندارد از اظهار نظر در این باره خودداری می کنیم و صحبت در این باره را به اهل فن می سپاریم.

 

گردنبند منشور از حداقل 48 رنگ در این فروشگاه موجود می باشد که به راحتی می تواند با هر رنگ زیورآلات و لباسی ست شود. این گردنبند آویز دار منشوری بشکلی اسپورت طراحی شده است که هم برای زنان و دختران و هم برای مردان و پسران قابل استفاده باشد. این نوع از زیورآلات را می توان زیورآلات آزاد و یا همان اسپورت نامید که هیچ طراحی خواصی که به جنس فرد مورد استفاده مربوط باشد در آن بکار نرفته است.

 

پایه گردنبند منشور از جنس استیل ضد زنگ و ضد حساسیت بوده و در مواجهه با مواد شیمیایی بسیار مقاوم می باشد و هیچگونه تغییر رنگ و حالتی نخواهد داشت. 

 

یکی دیگر از مزایای گردنبند منشور این است که برخی از رنگهای آنها در روشنایی، نور را به خود جذب می کند و در تاریکی بصورت شبرنگ از خود نور متصاعد می کند که این خود زیبایی دوچندانی به این آویز می دهد.

 

گردنبند منشور در رنگهای بسیار متنوعی موجود می باشد از قبیل آبی فیروزه ای، صورتی ملیح، سبز ارغوانی، آبی آسمانی، یاقوت کبود، شیشه ای و شفاف، سفید و مشکی، زرد قناری، سفید یخی، کالباسی و بساری از رنگهای دیگر که به راحتی می توانید با هر سلیقه و مدل پوششی رنگ آن را انتخاب کنید.

 

باید به این نکته نیز توجه کرد که در انتخاب زنجیر برای پلاک، مدال یا آویز بگونه ای دقت کرد که ترکیبی زیبا از پلاک و زنجیر انتخاب شود. برای انتخاب زنجیر برای گردنبند منشور بهترین انتخاب مدل زنجیر ویتاری که نام دیگر آن مربعی و یا زنجیر جعبه ای که نام دیگر آن زنجیر باکس و  زنجیر طنابی می باشد. و همچنین برای افرادی که میخواهند جذاب تر بنظر بیایند و بسیار خاص تر باشند زنجیر خاویاری یا ماری و یا هرینگبن بسیار مناسب می باشد. 

 

همچنین در انتخاب رنگ زنجیر برای گردنبند منشور، تنها زنجیر سفید برای استفاده از این محصول پیشنهاد می شود و زنجیر طلایی جذابیت بالایی در استفاده همراه با گردنبند منشور ندارد.


نکته ای که در اینجا دارای اهمیت می باشد این است که درصورتیکه تمایل به خرید این محصول دارید و باتوجه به بازخورد هایی که از مشتریان دریافت کرده ایم و با توجه به قیمت نسبتا مناسب و ارزانی که این گردنبند منشور دارد حداقل چند رنگ از آن را درسفارش خرید خود منظور کنید تا از جذابیتهای این زینتی زیبا با هر رنگ از لباسی که انتخاب می کنید بهره مند شوید.

 

خرید گردنبند منشور      خرید زنجیر زنانه      خرید زنجیر مردانه 

 

با سپاس از شما که وقت گرانبهای خود را برای خواندن این مطلب در اختیار ما قراردادید
سپهر صفرزاده
1402/12/10

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
مجتبی گفت:
بنظز من اطلاعات شفا و صادقانه ای بود
از منشور شما ۳رنگ خریدم و واقعا با زنجیر ویتالی یا مربعی که گفتید برای پسرها برازنده است
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش