روشهای بدست آوردن سایز النگو، النگو دستبندی و بنگل

 

قبل از اینکه به مساله سایز النگو در خرید اینترنتی بپردازیم باید بدانیم که نکته معجزه آسای افرادی که همیشه بهترین خریدهای اینترنتی را انجام می دهند این است که این افراد با رعایت نکته هایی از دیگران در خرید اینترتی بالاتر هستند و یکی از آنها مطالعه و تحقیق در مورد محصولی است که میخواهید خرید کنید می باشد.  و حتما شمایی که در حال خواندن این مطلب می باشید از دسته افراد با خرید های موفق اینترنتی خواهید بود.
یکی از این نکته ها این است که ما در خرید محصولات سایز بندی شده  قبل از سفارش بتوانیم سایز درست را برای خودمان بدست آوریم. در این نوشته از فروشگاه اینترنتی یوزیبا قصد داریم به موضوع تشخیص سایز النگو، النگو دستبندی و بنگل در انواع مختلف بپردازیم.
قبل از پیشرفت تکنولوژی و راه افتادن خرید های اینترنتی بین مردم، سایز النگو برای کسی که میخواست النگویی را خرید کند بسیار با اهمیت نبود چرا که با مراجعه به فروشگاه زیورآلات یا طلا فروشی با کمک فروشنده و دست کردن چند النگو در دست، النگوی مورد علاقه خود را خرید می کردیم و اینکه النگویی که خرید کرده ایم دارای چه سایزی می باشد زیاد مهم نبود. و همچنین در زمینه های تخصصی تر فروشنده های زیورآلات و بدلیجات و یا طلا فروشان ابزاری دارند به نام رینگ سایزر (ring sizer) که به راحتی به شما کمک می کند با استفاده از رینگ سایزر سایز دقیق النگو یا دستبند یا حلقه خود را بدست آورید و با تشخیص سایز راحت تر به انتخاب زیورآلات مناسب خود اقدام کنید.

 


حال که بازار خرید های اینترنتی داغ شده و همه تمایل دارند خرید خود را ازدرون خانه و بدون مراجعه به فروشگاه انجام دهند تا هم در زمان و انرژی صرفه جویی داشته باشند و هم تنوع بالاتر و قیمت های رقابتی تر از یک فروشگاه ساده داشته باشند دانستن سایز یا اندازه دستبند از اهمیت بالایی برخوردار است.
در این مطلب قصد داریم با بیان چند نکته ساده نحوه اندازه گیری سایز دستبند را به شما آموزش دهیم.
ساده ترین و اولین مطلبی که میتونم در این آموزش به شما بگویم این است که درصورتیکه شما النگویی دارید که دقیقا مناسب و سایز دست شماست از همین الان خواندن این مطلب را به پایان برسانید و یک متر پارچه ای بردارید و دور النگوی خود تاب دهید. بله ، این سایز النگوی شماست.
ولی درصورتیکه النگویی که دقیقا سایز دست شما باشد در دست ندارید به روش زیر انجام دهید:
1)    یک نوار نازک مانند روبان یا نخ را مانند شکل زیر به دور دست خود با شصت بسته بپیچید .
2)    سپس نوار را دور دست خود کاملا کیپ کنید .
3)    اضافه نوار را بچینید .
4)    سپس نوار را روی خط کش قرار دهید و اندازه گیری کنید (بر حسب سانتیمترcm)
5)    اندازه بدست آمده سایز دستبند شماست

 


در اینجا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سایز دست چه ارتباطی با سایز مچ دست دارد. باید بگوییم که النگو در مچ دست بایستی به مقداری رها باشد تا احساس تنگ بودن و خفگی دست نداشته باشید و اندازه گیری دست با شصت بسته موضوع مد نظر را تامین می کند و دوما اینکه مدل و سایز دست شما به هر شکل و فرمی که باشد بایستی النگو از دست شما رد شود و اگر سایز النگو را بنحوی انتخاب کنید که از دست شما رد نشود بی فایده خواهد بود. البته برای رفع این مشکل تولید کنندگان و طراحان النگو، طراحی جدیدی را نیز به بازار عرض کرده اند بنام النگو دستبندی و با توجه به اینکه این مدل النگو ها دارای قفل بازشو هستند توجه به نکته داخل و بیرون کردن النگو از دست مورد اهمیت نمی باشد.
 
نکته بعدی این است که ما دراین سایت جهت سهولت و سادگی خرید شما سایزها را برحسب سانتی متر در خرید النگو، النگو دستبندی و بنگل ذکر کرده ایم و برای خرید شما نیازی به داشتن جدول سایز بندی ندارید و همان اندازه دست بسته به سانتیمتر برای خرید النگو در این فروشگاه کافی می باشد.

اگر به دنبال انواع مختلف دستبند، النگو دستبندی و بنگل زنانه و مردانه با تنوع بالا و قیمتهای مناسب هستید می توانید به بخش های زیر سر بزنید.

 

 خرید النگو و دستبند زنانه             خرید دستبند و بنگل مردانه  

 

امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید و مطلب ذکر شده راهنمای خوبی برای خرید النگو با سایز دست شما باشد.


صدرا صفرزاده
10/01/1403
 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سپهر گفت:
با تشکر از شما مطلب مفیدی بود
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش