راهنمای بدست آوردن سایز انگشتر با 4 روش

 

یکی از دغدغه های ما برای خرید انگشتر بصورت اینترنتی نداشتن سایز دقیق انگشتمان است که در این مقاله سعی شده تا راهنمایی هایی را در این زمینه به شما ارایه دهیم تا بتوانید سایز دقیق انگشت و انگشتر خود را انتخاب کنید و محصول مورد نظر خود را بدون نگرانی سفارش دهید.
قبل از هر چیز بایستی به چند نکته قبل از اندازه گیری سایز انگشتر توجه کنید

  • بصورت طبیعی صبح ها که از خواب بیدار می شویم بدن انسان مقداری متورم می باشد و به همین دلیل بعد از ظهرها برای تعیین سایز انگشتر مناسب تراست.
  • درصورتیکه دست‌های شما بشکل غیر معمولی سرد است و یا کلا در سرما اقدام به اندازه‌گیری نکنید، چون در این موقع فشار خون بدن شما پایین است و درنتیجه سایز انگشتر کوچکتر از سایز اصلی  می‌شود.
  • اینکه شما راست دست باشید یا چپ دست خیلی مهم است چون سایز انگشت های دستی که با آن می‌نویسید بزرگتر از دست دیگرتان است و به همین دلیل باید سایز دستی را اندازه گیری کنید که میخواهید برای آن انگشتر بخرید.
  • بصورت کلی انگشتر در دستتان نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد و این موضوع باعث آسیب رسیدن به انگشت شما می شود.
  • در زمان اندازه گیری دقت کنید که برای کدام انگشت میخواهید انگشتر خرید کنید و اندازه گیری را چندبار تکرار کنید تا از اندازه‌ی آن اطمینان پیدا کنید.
  • بطور معمول سایز انگشتر زنان بین 3 تا 9 است و رایج تری سایز 6 می باشد و سایز انگشتر مردان معمولاً بین 8 تا 14 است و رایج‌ترین سایز 9 است.

 

حال به سراغ روشهای اندازه گیری سایز انگشتر می رویم:
♦ یکی از ساده ترین راهها مراجعه به طلا فروشی و استفاده از جعبه رینگ سایزر که اکثر جواهر فروشی ها و طلافروشی ها این ابزار را در اختیار دارند می باشد و براحتی می توان از این ابزار جهت اندازه گیری سایز انگشتر استفاده کرد. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که در صورتیکه با فروشنده حرفه ای مواجه شوید شما بدون خرید انگشتر از مغازه بیرون نخواهید آمد و همه برنامه ریزی های شما درباره خرید آنلاین و مقایسه قیمت ها و کیفیت و خواندن نظرات استفاده کنندگان و بهره مندی از تنوع بالایی که در فروشگاههای اینترنتی وجود دارد بر باد خواهد رفت. 


در زیر دو نمونه از ابزار رینگ سایزر نمایش داده شده است.

 


♦ روش بعدی استفاده از نرم افزار رینگ سایزر (Ring Sizer by Jason Withers) و نصب آن بر روی گوشی می باشد از گوگل پلی می باشد که تصویری از محیط نرم افزار و لینک نصب آن در زیر برای شما عزیزان آورده شده است و درصورتیکه شما فرد خیلی حساسی نباشید و با نیم سایز کوچه یا بزرگ تر بودن مشکلی ندارید این روش کار شما را تا حدی راه خواهد انداخت.


لینک دانلود و نصب نرم افزار رینگ سایزر از گوگل پلی بر روی گوشی : 

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.cherrydesign.ringsizer

 

♦ یکی دیگر از روش های ساده برای اندازه گیری سایز انگشت برای خرید انگشتر استفاده از انگشترهای قبلی که مناسب انگشت مورد نظر خود می باشد و اندازه گیری قطر انگشتر با روشی که در زیر توضیح داده شده است می باشد. که محدودیتی که این روش دارد این است که ممکن است شما انگشتری که مناسب انگشت دست مورد نظر نداشته باشید در غیر اینصورت این روش یکی از بهترین روشهایی است که خیال شما را از خرید مطمئن راحت می کند.

 

♦ روش بعدی و نهایی روش اندازه گیری سایز انگشت توسط خودتان است. 

برای اندازه گیری با استفاده از یک خط کش و یک تکه نخ می توان سایز دقیق انگشتر خود را بدست آورید . برای این کار لازم است :

  • مثل تصویر یک تکه نخ ببرید که طول آن حدودا 10 سانتی متر باشد.
  • تکه نخ را دور انگشت بپیچید و دقت کنید که نخ کامل دور انگشت باشد و هیچ فضای خالی نماند و مطمن باشید که انگشتتان راحت است و تنگ نیست.
  • قسمت اتصال دو نخ را یا علامت بزنید یا ببرید.
  • نخ علامت زده را کنار خط کش گذاشته و دو سر نخ را بصورت کشیده روی خط کش اندازه گیری کنید و اندازه بدست آمده که بر حسب میلی متر می باشد را با تصویر زیر مطابقت دهید تا سایز انگشتر را به دست آورید. مثلا اگر اندازه ای که به دست آوردید حدود 56.9 میلیمتر است سایز انگشت شما برابر 8 است.

 

 

شما خریدار گرامی اگر میخواهید همیشه خرید لذت بخشی را تجربه کنید، بایستی حتما از اندازه گیری ها برای خریدهای خود استفاده کنید تا همیشه بعد از خرید خود لبخند را روی صورت خود و ما تجربه کنید .
در صورتیکه قصد خرید انگشترهای زنانه و مردانه در انواع مختلف با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید و پیشنهاد میکنم برای خرید از دسته بندی انگشتر های فروشگاه اینترنتی یوزیبا دیدن فرمایید.

 

خرید انگشتر و حلقه و بند انگشتی زنانه      خرید انگشتر و حلقه مردانه


سپهر صفرزاده
15/01/1403


 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش