عجیب ترین زیورآلات جهان

 

در بررسی عجیب ترین زیورآلات جهان انسان از دیرباز بدنبال زیبا و خاص و متفاوت نشان دادن خود بوده است و این رفتار از روحیه احساس منحصر به فرد بودن و متفاوت بودن که در همه انسانها وجود دارد نشات می گیرد. ولی برخی این حس را از حالت عادی و طبیعی خود خارج کرده و بدنبال نشان دادن خود بعنوان فردی خاص و تک جهت جلب نظر دیگران و مرکز توجه قرار گرفتن قرار داده اند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این احساس خواص بودن رنگ و بوی عجیب تر و متفاوت تری میان افراد به خصوص ثروتمندان و توانگران به خود گرفته است . در این بین افرادی هستند که این نیاز افراد به دیده شدن و مرکز توجه قرارگرفتن انسانهای ثروتمند و توانگر را سوژه ای برای کسب درآمد و خلق پول و ثروت بدست آورده اند. بطوریکه هر روز با ارایه یک مدل خواص و متفاوت از زیورآلات و بدلیجات تک و منحصر به فرد که اغلب زنانه و در موارد کمتر مردانه می باشد چشمان تشنگان زیورآلات و جواهرات و بدلیجات را به سمت خود جذب می کنند.

 

اگر بخواهیم لیستی از عجیب ترین زیورآلات جهان ارایه کنیم می توانیم به زیورآلاتی که شبیه به اعضای بدن می باشد و یا زیورآلاتی که شبیه به حیوانات عجیب و غریب و یا سوژه هایی که با استفاده از تکنولوژی جذابیتهایی را ایجاد می کنند را اشاره کرد.

شخصا وقتی ایده تحقیق درباره عجیب ترین زیورآلات جهان به ذهنم خورد به صورت پیش فرض تصور کردم که شاید این جواهرات بسیار زیبا، شیک، خاص و منحصر به فرد باشند و به خودم گفتم با دیدن این جواهرات عجیب قطعا قبطه خواهم خورد که چقدر آنها زیبا و چشم نواز هستند و قطعا علاقه خواهم داشت که نمونه ای از آنها را برای خودم داشته باشم ولی وقتی سراغ اینترنت و جستجو درباره عجیب ترین زیورآلات و بدلیجات رفتم بکلی پشیمان شدم و از اینکه یک انسان می تواند به سمتی پیش برود که مثلا سر یک موش وافعی را به عنوان یک پلاک و یا مدال با زنجیر به صورت گردنبند به گردن خود آویزان کند بسیار شگفت زده شدم.

 

قطعا شما بهیچ عنوان دوست ندارید که انگشتری به دست کنید که یک اختاپوس هشت سر کل دست و بازوی شما رو محاصره کرده باشد و یا گوشواره ای به گوشتان آویزان کنید که از اسکلت سر طوطی درست شده باشد.

 


در این مورد شما کیف زنانه ای را تصور کنید که بر روی بدنه آن مانیتوری نصب شده باشد و آن مانیتور هنگامی که شما در خیابان جهت خرید در حال حرکت هستید از خود تصاویر و نورپردازی هایی نشان دهد که چشم همه را به سمت خود جذب کند. و یا اینکه دستبند زنانه ای را در دست دوست خود ببینید که نشان دهنده دندانهایی باشد که در حال گاز گرفتن بازوی دوست شما باشد. فکر می کنید چه احساسی به شما دست خواهد داد؟

 


فردی را تصور کنید که دندانهای یک فرد فوت شده را به جواهر ساز داده تا برای آنها پایه های میخی تعبیه کند و بعنوان گوشواره میخی به گوش خود آویزان کرده باشد. ویا گردنبندی را تصور کنید گه تمام تزئینات آویزان شده به زنجیر آن گردنبند سوسکهای سیاه خشکیده باشند که بعنوان مدال و پلاک استفاده شده باشند.

 


بیش از این نمی خواهم حال خودم و شما را خراب کنم ولی در دنیای امروزه خاص و متفاوت بودن نقطه انتهایی ندارد و هر فردی می تواند بصورت آزادانه زیورآلات عجیب و غریب دنیا را به خود آویزان کند. ولی از عجیب ترین زیورآلات دنیا که بگذریم زیورآلات و بدلیجات در دنیا بایستی تلفیقی از روح والای هنرمند طراح و زیبایی های چشم نواز جهان هستی باشد که چشم را می توازند و زیبایی های بیشتری را برای انسان به ارمغان می آورند.

 


در مقاله ای دیگر قصد دارم گران ترین و منحصر به فرد ترین زیورآلات و جواهرات دنیا را برایتان تشریح کنم. که در صورتیکه این مقاله رو نگارش کردم قطعا لینک آن را در پایین این مطلب برایتان ثبت خواهم کرد.
سپهر صفرزاده
10/12/1402

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
علی گفت:
بسیار مفید و آموزنده بود
با تشکر از نویسنده
    سپهر گفت:
    درود بر شما
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش